21 Ağustos 2011 Pazar

Mint Green


Mint green yani nane yeşili bana göreyse su yeşili bu yazın en favori renklerinden biri.Eğer sizin hala nane yeşili bir kıyafetiniz yoksa geç kalmış sayılmazsınız. Bu renk yaz sezonunda olduğu kadar sonbahar kış sezonunda da fazlasıyla populer olacak gibi gözüküyor.Ben bu renge görür görmez vuruldum, hatta balo kıyafeti ararken her yerde nane yeşili diye dolandım durdum ama ne yazık ki Ankara gibi bir yerde hele ki yeni moda olduğu bir dönemde tabikide bulamadım.Tam da içimde ukte kaldı diye üzülürken hoooooop dün ilk nane yeşili elbisemi aldım.Eğer renkli giyinmeyi seviyorsanız dolabınızda mutlaka nane yeşili bir kıyafetiniz olmalı :)


Bu cici etekleyse görür görmez ufak çaplı bir aşk yaşadım ilk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek.Bu etek benim olmalı :)

Bunlarda Polyvore den sizin için seçtiklerim :p



softone


Bu elbise benim balo elbisem olmalıydı :(
mintgreen




Mint green kıyafetlerde olduğu kadar tırnaklarda da oldukça tercih edilen bir renkti şahsen bende şimdiden 3 tane var üşenmesem fotoğraflardım ama Garfield'la sıkı bir dostluğumuz var malum :p

Felder Felder bracelet




Debenhams earrings




mint chip bow hairclip

Yüzüklere zaafım var :p

Yves Saint Laurent ring



mint green | Tumblr


mint green | Tumblr 


send my love necklace by Violet Bella



Bu kitabı çok sevdim keşke benim olsa...


3 yorum:

  1. pileli eteklerde bu tarz renkler harika oluyor.
    Chanel ojede pek bir güzel duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Bu yeşili çoook seviyorummmm :)

    YanıtlaSil
  3. milky pileli etekleri zaten çok severim bide bu yeşille birleşince muhteşem olmuş :)

    senerita ben de çok seviyorummmm keşke daha çok görsek bu renk kıyafetleri :)

    YanıtlaSil