7 Ağustos 2011 Pazar

Makyaj kamuflaj değildir!

"Benim için makyaj bir aksesuar...Kadının kişiliğini tanımlayan ve ifadesini destekleyen, anlam kazandıran bir aksesuar ama kesinlikle kamuflaj olarak değerlendirmemek gerekir."Fred Farrugia


 
8 yıl Lancôme’un artistik direktörlüğünü yapan Fred Farrugia kendi adını verdiği  markasıyla  ultra yumuşak ve hafif dokuya sahip, parmakla bile şaşırtıcı derecede kolay uygulanabilen, kalın tabaka bırakmadan ciltte eriyen ultra doğal ürünlerden oluşan, isteğe göre kişiselleştirilebilen ve kolay taşınan paletler tasarladı.




 Ben Fred Farrugia tasarımlarını ilk olarak Vogue dergisinde görmüştüm ve makyaj yapmayı seven birisi olarak oldukça ilgimi çekmişti.Daha sonra pudra almak için uğradığım Sephora mağazasında makyörün önerisiyle deneme fırsatım oldu.Fondöten, pudra, kapatıcı, göz farı, ruj, allık ve rimelden oluşan set rengiyle ve çeşidiyle tam tamına 104 adet paletten oluşmakta.Ben yaklaşık altı aydır pudrasını severek kullanıyorum.Hatta o kadar sevdim ki geçenlerde ikinci modülü aldım.Pudra, fondoten vs ürünlerde genelde bir markanın ürününü üst üste almam farkı markaları denemeyi tercih ederim fakat bu sefer farklı oldu.Son zamanlarda cildim fazlasıyla hassaslaşmıştı ve hangi ürünü kullansam yüzümde sivilce yapıyordu fakat bu üründe böyle bir sorunla karşılaşmadım.Zaten çok hafif bir yapısı var hiçbir şekilde yüzümde ağırlık yapmıyor.Eğer kullanmayı düşünen varsa gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.



Akseuar seti ise paleti koruyan Fred Farrugia kesesi, işaret ve orta parmağınızı içine sokabileceğiniz bir eldiven şeklinde tasarlanmış, bir tarafıyla fondöteni, diğer tarafıyla pudrayı uygulamanızı sağlayan, eşsiz, çift taraflı parmak süngeri, bir tarafı eyelinerfırçası diğer tarafı far fırçası olarak kullanılan çift taraflı fırça, düz kesimli dudak fırçası, ultra kompakt ve kusursuz allık fırçası, maskara fırçası ve karıştırma fırçası olmak üzere 7 adet üründen oluşmakta.


 


Makyajın ipodu adıyla anılan bu setlere sahip olmak isterseniz herhangi Sephora mağazasına uğrayıp kendi paletinizi yaratabilirsiniz.Ayrıca daha önce bu ürünleri kullanan arkadaşlar varsa ve deneyimlerini paylaşırsa çok memnun olurum.Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder