7 Şubat 2012 Salı

Ortadankaybolanblogger Vol2



Bu kadar aradan sonra nerden başlasam bilemedim ki.En iyisi bloğumu ne kadar özlediğimden başlayalım.Öncelikle kendi bloğumu modayı araştırmayı post yapmayı sonraysa çok çok severek takip ettiğim blogları ve onlara yorum yapmayı o kadar özledim ki anlatamam.

Gelelim uzun süreli yokluğun sebeplerine :( Şu an içinde bulunduğum süreç ki kendisi kpss olur beni öyle bir duruma getirdi ki yaptığım hiç bir şeyden zevk alamaz duruma geldim.Dışarıya çıksam gezsem bi pişmalık durumu eve kapanıp ders çalışıyım desem o da yok ancak boş boş evde oturma ders çalışmamak için evde yapılabilecek türlü aktiviteler.Zaten bu durum beni yeterince strese sokmuştu ki bir de buna son zamanlarda üst üste gelen saçma sapan olaylarda gelince benim contalar iyice gevşemişti ki noluyorum ben dedim.Ve bir çeki düzen vermeye karar verdim.Zaten bu kpss olayına nerden girdim hala idrak edemişken bir de bu sorunlar çıkınca bloğuda epey boşladım.

İlk başlarda bu durum bloğumu pek etkilememişti ama bir süre sonra internette geçirdiğim zaman için vicdan azabı duymaya başladım.Sonra baktım ki fazla zaman almasın diye kısa kısa özensiz postlar yapmaya başlamışım ve durum hiç ama hiç hoşuma gitmedi ve bende bir süre yazmama kararı aldım.Severek izlediğim blogları takip etmeyi bırakmadım ama yorum yazarken kendimi suçlu hissettim nedense ve yorum yapmayıda bıraktımAma bugün bu kararımı bozuyorum veeee en kısa zamanda yeni potlarımla gelmeyi planlıyorum.Geri dönüşüm muhteşem olacak :)

5 yorum:

  1. ahahah.....bu ara herkes bi yok oluyor heralde..bende yoktum oralıkta yeni döndüm, darısı başına sekerim...

    YanıtlaSil
  2. evet canım senin dönüşün muhteşem oldu da ben hala tam anlamıyla dönebilmiş sayılmam ama çabalıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin tekrar :) her ne kadar blogunu yeni görmüş olsam da bundan sonra umarım devam edersin yazılarına. hem kpss çalışırken de güzel bir ara vermiş olursun yazılara:)

    YanıtlaSil
  4. geri dön geri dön.. kpss kurbanlarından olma! zaten garip garip sürekli kar yağıyor, bi depresif hava... arada nefes alman lazım sonuçta!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet haklısın bu depresif havada blog da olmasa zaten çekilmez :)

      Sil