9 Aralık 2011 Cuma

Yeni Yıl Hediyeleri

Yeni yılın gelmesiyle pek çok blogger yeni yıl hediyeleri vermeye başadı. Ben bugüne kadar hiç bir çekilişi kazanamadım ama belki 2012 bana şans getirir de kazanırmıyım diye hepsine katılıyorum.Bakalım ne hediyeler varmış :)

İlk olarak enteresan yorumlarıyla gülme krizine sokan kime zaman da güldürürken düşündüren alışveriş danışmanının hediyeleriyle başlıyorum.


Bu güzel cüzdana sahip olmak istiyorsanız tek yapmanız gereken tık tık


Yok ben cüzdanla yetinmem bu kırmızı ayakkabıyı da isterim diyorsanız burdan

Sevgili alice in shoppinglan'in sevimli hediyesi içinse tık tık




makeuperfume bloğunun birbirinden güzel hediyeleri içinse burdan alalım sizi :)

 red stiletto bloğunun hediyeleri içinse tık tık


Buket Poyraz'ın hediyeleri için yine tık tık

"http:www.onlineeczanem.com ve makeuparfume.blogspot.com işbirliğiyle VİCHY TANIŞMA SERİSİ Ürünleri hediye kampanyası başlamıştır.. sizde katılmak ve şansınızı denemek isterseniz çekilişe katılın :) "

7 yorum:

  1. they are perfect for christmas! :)

    YanıtlaSil
  2. Lovely! =)


    Blogu takip ettim, umarim sakincasi yok. Bende turkum. =) Ve belki sende beni ziyaret edersin.

    thebookness.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. lovely photos, happy holidays!!

    fashionableroad.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. kirmizi ayakkabilar cok hos..

    YanıtlaSil
  5. Bu gece saat 00 .00 çekilişimin son gunu.Katılırsan sevinirim!!:)

    YanıtlaSil
  6. sıtenızı yenı kesfettım cok hos.ellerınıze saglık.
    bızede beklerım :)
    http://miusette.blogspot.com/

    YanıtlaSil