21 Kasım 2011 Pazartesi

Bir Aydır Ortalıktan Kaybolan Blogger

Tam tamına 1 ayı geçmiş bloğa yazmayalı.Bu bir ay nasıl geçti bilmiyorum.Çoğu zaman vakit bulamadım yazmaya bulduğum zamansa içimden gelmedi açıkçası.Zaten bir süredir şehitlerimiz,Vandaki durum falan derken hiç içimden gelmiyordu yazmak bide daha sonra babannemin vefatı, taşınma olayları falan derken anca toparlayabildim kendimi.Daha öncede denedim yazmayı açıkçası ama elim gitmedi bi türlü nedense kilitlendim sanki.

Öncelikle bütün şehit ailelerimize ve Vandaki depremzedelerimize Allah'tan sabır diliyorum.Bu zaman zarfında pek çok yardım kampanyaları etkinlikler düzenlendi her ne kadar yazamasamda takip ettim ve elimden geldiğince yardım etmeye çalıştım.Zaten pek çok blogger arkadaşım bu konu hakkında bilgilendirici yazılar yazdılar.Tek ricam aradan zaman geçti diye unutmayalım onları asıl şimdi desteğe ihtiyaçları var.Elimizden gelenin fazlasını yapmaya çalışalım.

Son olarak da babannecim halla aklım almıyo nasıl bırakıp gittin bizleri hala bir şaka gibi geliyor.Huzur içinde uyu.Seni hiç unutmayacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder